Nevezési határidő és fontos dátumok


Pályázati kiírás: 2024. július 15.
Early bird időszak: 2024. július 15. – szeptember 3.
Normál nevezés HOSSZABBÍTÁS: 2024. szeptember 4-27.
Late Entry HOSSZABBÍTÁS: 2024. szeptember 28. – október 4.

Shortlist eredmény: 2024. október 15.
Shortlistes pályázatok élő prezentációja: 2024. október 21.
Eredményhirdetés: 2024. november 12.

Pályázati feltételek


Pályázni 2023. január 1- 2024. június 30 között megvalósuló employer branding stratégiával / employer branding kampánnyal / aktivitással lehet.

A pályázatokban az alábbi egységeket kérjük elkülöníteni:
a) Nyilatkozat arról, hogy a pályázatban szereplő alapötlet/koncepció a pályázó önálló szellemi terméke-e, illetve, hogy a pályázati feltételeknek megfelel.
b) Alaphelyzet bemutatása, üzleti és employer branding kihívások.
c) Az employer branding aktivitás célja és a célcsoportok bemutatása.
d) A stratégiaalkotás és operatív megvalósítás összekapcsolása: módszerek, eszközök, analízis-kutatás-elemzés, külső-belső aktivitások csatornái, eszközei és időzítésük, wellbeing aspektusok szerepe a bevonzásban és megtartásban, DEI és ESG témák.
e) Jó példák az integrált employer branding együttműködésre: a HR-, a kommunikációs és a marketingosztály, üzleti területek stb. között, valamint a vezetői bevonásra.
f) Innovatív megoldások kiemelése, kontextusa.
g) EB kihívásokra adott válaszok összegzése és a legnagyobb sikerek kiemelése.
h) A munka/kampány eredményének mérési módszerei.
i) A kitűzött célok elérésének értékelése, mérhető üzleti eredmények és az üzleti folyamatokra gyakorolt hatások.
j) A munka/kampány jövőbeni felhasználási/folytatási lehetőségei.

Pályázható kategóriák


Területek alapján:
1. Employer branding stratégia – munkáltatói márka stratégia és annak következetes megvalósítása.
2. Employer branding kampány – egy konkrét üzleti igény támogatása időszakos kampánnyal.

a) 2023-as gazdasági válság negatív hatásainak ellensúlyozása, csökkentése az employer branding területén / eszközrendszerével
b) Innovatív eszközhasználat employer brandingben
c) Speciális célcsoport szegmensnek szóló / speciális üzenettel, tartalommal bíró kampányok. (Speciális célcsoport: kiemelten fontos, szűkített vagy éppen új célcsoport. Speciális tartalom: a fő üzenet finomhangolása, esetleg új üzenetelemmel történő bővülése.)
d) Digitális employer branding kommunikáció.
e) Storytelling, Ambassador program (belső kommunikációs megoldások).
f) Kis költségvetésű (3M Ft büdzsé alatti) kampányok.
g) Frissdiplomás, Z generációs célcsoportot kiemelten megcélzó

Iparágak alapján:
a) Egészségügy, gyógyszeripar
b) Energiaipar, energetika
c) Építőipar, ingatlan
d) Pénzintézeti szektor, bank, biztosítás
e) Startup
f) Szállítás, közlekedés, autóipar
g) Turizmus, Vendéglátóipar, idegenforgalom, HORECA
h) FMCG Retail, kereskedelem
i) Gépgyártás, autóipar, ipari termelés
j) Közlekedés, logisztika
k) Média, marketing, szórakozás, sport
l) Non-profit, civil szféra, művészet, kultúra
m) Technológia, Telekommunikáció, IT
n) Közigazgatás, kormányzati, állami intézmény
o) Üzleti szolgáltató központok (SSC, BSC)
p) Tanácsadás

A kiosztott díjak a kategóriákon kívül:


Az Év Employer Branding szakembere Díj
Az Év Fiatal Employer Branding szakembere Díj
EB Oktatója Díj

Nevezési díjak


Az EBA 2024 pályázat nevezési díja: 58.000 Ft + Áfa. Az MPRSZ tagok 20% kedvezményt kapnak a nevezési díjból a normál és a late entry időszakban.
A 3. nevezéstől pályázatonként 20% kedvezményt biztosítunk a nem szövetségi tag indulók számára.
A kedvezmények nem összevonhatóak!

Early bird: 46.400 Ft + Áfa / pályázat
Normál nevezési díj: 58.000 Ft + Áfa / pályázat
Late entry: 69.600 Ft + Áfa / pályázat

A nevezés után az MPRSZ munkatársa felveszi a Pályázóval a kapcsolatot a számlázás részleteiről.

Amennyiben a nevezési díj nem érkezik meg 2024. szeptember 30-ig, a pályamunka nem kerül a zsűri elé. A nevezés megrendelésnek minősül, így fizetési kötelezettséggel jár.