2017. március 16-án ünnepélyes keretek között adtuk át az Employer Branding Award 2016 Díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplőjének. Az elismerés egyben a legjobbak hivatalos minősítése is, és egyedülálló a magyar piacon.
A díjazottak
(az egyes fokozatokon belül betűrendben)
Fődíj
Nagyvállalati kategória
Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak
KKV kategória
Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás
Arany fokozat
- Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál (Nagyvállalati kategória)
- VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat (Nagyvállalati kategória)
Ezüst fokozat
- IQor Global Services Hungary: “Be more with iQor – Légy több az iQorral” (Nagyvállalati kategória)
- Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016 (Nagyvállalati kategória)
- Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány (Nagyvállalati kategória)
Bronz fokozat
- Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál (Nagyvállalati kategória)
- HEINEKEN Hungária: HEINEKEN Employer Branding program – „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Nagyvállalati kategória)
- LIDL Magyarország: Employer Branding a LIDL Magyarország Bt.-nél (Nagyvállalati kategória)
- NN Biztosító: NN InsuRace online business game (Nagyvállalati kategória)
- Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015–2016 (Nagyvállalati kategória)